Tag Archives: porady domowe

Zdrowe Ciastka z płatków owsianych i rodzynkami ★ smaczne i szybkie w wykonaniu

1 banan 1 jajko 1 szklanka platkow owsianych 1 porcja (ok. 20g) bialka w proszku -waniliowe lub czekoladowe 2 lyzki oleju 1-2 lyzki miodu rodzynki, zurawina, troche orzechow lub inne bakalie (ok. 1/2 szklanki mieszanki) maslo do posmaroawania blachy Wszystkie … Continue reading

Posted in Dieta i Odzywianie | Tagged , , , , , , , , , , , ,

Potreningowy Shake Bananowo-truskawkowy ze szpinakiem

Shake proteinowy jest swietnym przykladem”posilku” potreningowego, ktory powinien byc bogaty w bialko i ‘dobre’ weglowodany. Te skladniki odzywcze sa niezbedne do regeneracji miesni i organizmu. Podaje przepis (jeden z wielu!) ktory mi smakuje.  Jesli dla niektorych okaze sie troche malo … Continue reading

Posted in Dieta i Odzywianie | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , ,

Odpowiedzi do kilku Waszych pytan :)

W tym filmiku znajdziecie odpowiedzi do ponizszych pytan:      Ile kalorii mozna spalic wykonujac ‘ten’ zestaw?      Ile waza ciezkie ciezarki, ile srednie a ile lekkie?      Kiedy bedzie widac pierwsze rezultaty ? 

Posted in Uncategorized | Tagged , , , , , , , , , , , , | 5 Comments

Jak się pozbyć oponki, boczków i fałdek na brzuchu i plecach

Posted in Dieta i Odzywianie, Ćwiczenia | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 7 Comments

Ćwiczenia na mięśnie brzucha ★ dla średniozaawansowanych (cz.4)

Cwiczonka zawarte w tym zestawie nie naleza do najlatwiejszych dlatego nie polecam poczatkujacym. Jesli ktokolwiek ma duze problemy z wykonaniem cwiczen nalezy wykonac moje poprzednie zestawy na brzuch aby wzmocnic miesnie. Podobnie, podczas wykonywania pierwszego cwiczenia, jesli ktos nie moze … Continue reading

Posted in Ćwiczenia, Ćwiczenia Video | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 4 Comments

Poznaj tłuszcze

Istnieja 2 rodzeje Tluszczow: “dobre” i “zle” Do dobrych zlicza sie jednonienasycone i wielonienasycone. Tluszcze jednonienasycone obnizaja poziom cholesterolu LDL (zly chlesterol) i podwyzszaja poziom HDL (dobry chlesterol). Tluszcze jednonienasycone mozemy znalezc w wiekszosci orzechow, migdalach, awokado, oleju rzepakowym i … Continue reading

Posted in Dieta i Odzywianie, Uncategorized | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 7 Comments

Dynamiczny Trening Rozciągający ★ Rozgrzewka z rozciąganiem

Fajny zestaw rozgrzewajaco-rozciagajacy. Ten akurat mozna wykonac indywidualnie jako krotki rozciagajacy workoutcik, albo jako rozgrzewke przed przystapieniem do cwiczen (szczegolnie na dolne czesci ciala). Rozgrzewka dymanimczna rozni sie od statycznej tym, ze podczas rozciagania w ktorym zatrzymujemy pozycje rozgrzewamy miesnie; … Continue reading

Posted in Ćwiczenia, Ćwiczenia Video | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 6 Comments